Lähetä puhelinmyynnin jälkivahvistus tekstiviestillä

Puhelinmarkkinoinnin kautta syntyvä myyntitapahtuma tulee kuluttajasuojalain mukaan vahvistaa jälkikäteen kirjallisesti. Lähetä puhelinmyynnin jälkivahvistus helposti tekstiviestillä. Asiakas voi vahvistaa tilauksen nopeasti vastaamalla viestiin heti puhelun jälkeen, ja näin sopimuksesta jää pätevä kirjallinen todiste molemmille osapuolille.

Puhelinmyynnissä otettiin käyttöön kirjallinen vahvistusmenettely 1.1.2023. Vahvistusmenettelyn on tarkoitus vähentää ongelmatilanteita, joissa kuluttaja ei ole myyntipuhelun perusteella ymmärtänyt sitoutuneensa sopimukseen lainkaan tai joissa sopimuksen sisältö on jäänyt keskeisiltä osiltaan epäselväksi.

Jälkivahvistus teksiviestillä sinetöi kaupan!

kokeile ilmaiseksi, ominaisuudet, tekstiviestipalvelu, sms-gateway, NPS, kaksisuuntainen viestintä, tekstiviestimarkkinointi, Puhelinmyynnin jälkivahvistus, SMS-gateway, Hinnasto, REST API -rajapinta

Miksi tekstiviesti on tehokas verkkokaupan edistäjä?

Kilpailu huomiosta sosiaalisessa mediassa on kiihtynyt ja sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus on vastaavasti laskenut lisääntyneen sähköpostimarkkinoinnin seurauksena. Tekstiviesti on kanava, joka erottuu positiivisesti ja joka huomataan aina. Tekstiviestin huomioarvo on korkea ja tekstiviestitse lähetetty viesti saavuttaa vastaanottajansa.

Korkea tavoittavuus

Tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti. 98% ihmisistä avaa tekstiviestin. SMS-viesti tavoittaa ihmiset iästä, laitteista ja muista ominaisuuksista riippumatta.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestillä on korkea vastausprosentti. 45% vastaanottajista vastaa viestiin.

Toimii kaikilla laitteilla

Tekstiviesti on päätelaiteriippumaton viestintäkanava. Tekstiviestien vastaanottamiseen ei tarvita nettiyhteyttä, älypuhelinta tai erityisten sovellusten lataamista

Puhelinmyynti edellyttää kirjallista sopimista

Lähetä vahvistuspyyntö tekstiviestillä

Tarjous ja tilausvahvistuspyyntö on helppo lähettää tekstiviestillä. Tekstiviesti tavoittaa asiakkaan nopeasti, tarvittaessa jopa myyntipuhelun aikana.

Vastaanota vahvistus asiakkaalta

Asiakkaan on helppo hyväksyä sopimus vastaamalla viestiin esimerkiksi yhdellä sanalla.

Arkistoi vahvistus

Vastaanotettu vahvistus tallentuu Tekstiviestipalveluun, josta sen voi siirtää omaan järjestelmään tai arkistoida suoraan. Kun tekstiviesti sisältää kaikki oleelliset kauppaan vaikuttajat tekijät, se riittää sellaisenaan todisteeksi tarjotusta palvelusta tai tuotteesta.