Muodosta kokonaiskuva asiakkaiden tyytyväisyydestä nopeasti

Mittaa yksittäisen ostotapahtuman asiakastyytyväisyys tai kerää tietoa isommankin asiakasryhmän kokemuksista. Näet vastaukset välittömästi ja voit reagoida heti ja näin parantaa asiakastyytyväisyyttä. Automatisoi kyselyt tapahtumaan säännöllisesti, vastaanota palaute ja analysoi tulokset monipuolisia tilastoja käyttäen. Asiakastyytyväisyys paranee, kun palautteen kerääminen voidaan suorittaa automaattisesti.

kokeile ilmaiseksi, ominaisuudet, tekstiviestipalvelu, sms-gateway, NPS, kaksisuuntainen viestintä, tekstiviestimarkkinointi, Puhelinmyynnin jälkivahvistus, SMS-gateway, Hinnasto, REST API -rajapinta

Miksi tekstiviesti on tehokas verkkokaupan edistäjä?

Kilpailu huomiosta sosiaalisessa mediassa on kiihtynyt ja sähköpostimarkkinoinnin tehokkuus on vastaavasti laskenut lisääntyneen sähköpostimarkkinoinnin seurauksena. Tekstiviesti on kanava, joka erottuu positiivisesti ja joka huomataan aina. Tekstiviestin huomioarvo on korkea ja tekstiviestitse lähetetty viesti saavuttaa vastaanottajansa.

Korkea tavoittavuus

Tekstiviesti tavoittaa tehokkaasti. Tutkimusten mukaan 98% saapuneista tekstiviesteistä avataan ja luetaan. Voit lähettää tuhansia tekstiviestejä yhdelä napinpainalluksella.

Korkea vastausprosentti

Tekstiviestillä on korkea vastausprosentti. Tekstiviestiin on helppo vastata.

Toimii kaikilla laitteilla

Tekstiviesti on päätelaiteriippumaton viestintäkanava. Yleensä jokaisella asiakkaalla on matkapuhelin ja kaikissa matkapuhelimissa on valmius tekstiviestien vastaanottamiseen. Tekstiviestit eivät vaadi internet-yhteyttä mennäkseen perille.

Tehosta verkkokaupan toimintaa tekstiviestillä

Kartuta verkkokaupan asiakastietokantaa

Asiakkaat vastaanottavat mielellään hyödyllisiä tekstiviestejä. Kerää verkkokaupassa tilauksen yhteydessä asiakastietokantaa ja pyydä lupa tekstiviestitse lähetettäville ilmoituksille. Lisää verkkokauppaan lomake, jolla keräät asiakastietokantaan kontakteja tekstiviestitse lähetettäville erikoistarjouksille.

Edistä myyntiä

Tiedota verkkokaupan uutuustuotteista, erikoistarjouksista ja alennuskampanjoista. Tekstiviestit tavoittavat vastaanottajansa nopeasti ja niihin reagoidaan, kun sisältö on asiakasta kiinnostavaa.

Tehosta asiakaspalvelua

Tarjoa asiakaspalvelua tekstiviestillä. Nopeasti tekstiviestillä toimitettu tilausvahvistus parantaa asiakastyytyväisyyttä. Vastaanota kysymyksiä ja vastaa nopeasti tekstiviestillä asiakkaiden kysymyksiin. Mittaa ja seuraa asiakastyytyväisyyden kehittymistä. Hyödynnä tehokasta rajapintaa ja integroi verkkokaupan automaation avulla tekstiviestien lähetys.