Lähetä NPS-kyselyt helposti tekstiviestillä
NPS-kysely (Net Promoter Score) mittaa asiakkaiden uskollisuutta yritystä kohtaan. Lähetä NPS-kyselyitä, joilla mittaat tehokkaasti asiakkaittesi suositteluhalukkuutta ja selvität, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Automatisoi mittaukset ja seuraa tuloksia ja mittaustulosten kehittymistä raporttien avulla.

NPS mittaa asiakkaiden suositteluhalukkuutta
NPS-kysely on tyypillisesti yksittäinen kysymys, joka muotoillaan yleensä seuraavasti: Kuinka todennäköisesti suosittelet organisaatiota ystävällesi tai kollegallesi? Vastaajalle tarjotaan asteikko 0-10:een, jossa 0 kuvaa erittäin epätodennäköistä ja 10 erittäin todennäköistä. Vastausten pohjalta lasketaan NPS-arvo (Net Promoter Score), joka on jotain väliltä -100 ja 100. Positiivinen NPS-pistemäärä luokitellaan hyväksi, NPS-pistemäärän ollessa yli 50 tulos on erinomainen ja NPS-pistemäärän ollessa yli 70 tulos on poikkeuksellisen hyvä.
NPS-kyselyn edut
Nopea
NPS on nopea ja helppo tapa saada kuva yrityksen asiakastyytyväisyydestä
Tehokas
Tekstiviestillä toteutettu NPS-kysely on tehokkain tapa mitata asiakastyytyväisyyttä, koska tekstiviesti tavoittaa varmasti ja siihen vastaaminen on asiakkaan näkökulmasta helpointa
Kustannustehokas
NPS-kysely Tekstiviestipalvelun kautta on nopea, kustannustehokas ja automaation johdosta vaivaton toteutustapa
Luo NPS-kysely nopeasti
Lisää kysely
Suunnittele NPS-kysely näppärästi helppokäyttöisen editorin avulla. Aseta kysymys ja asiakkaalle lähetettävä vastausviesti jokaiselle vastauskategorialle. Esimerkiksi tyytymättömyyttä ilmaiseville vastaajille (arvostelijat) voidaan asettaa jatkokysymyksiä, joiden avulla saadaan tarkempaa tietoa päätöksenteon tueksi.
Lähetä ja automatisoi
Aseta vastaanottajaryhmä ja lähetä kysely heti tai ajastetusti. Automatisoi tarvittaessa kysely tapahtumaan säännöllisesti.
Kerää vastauksia ja palautetta
Kerää vastausdataa, jonka pohjalta on helppo muodostaa näkemys asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilasta.
Seuraa, miten NPS-indeksi kehittyy
Seuraa, miten NPS-indeksi kehittyy. Tarkastele eri NPS-vastausryhmien (arvostelijat, passiiviset ja suosittelijat) tilastoja ja heidän lähettämää palautetta.
Tarkastele tilastoja
Tarkastele tilastoja ja kyselyyn vastanneiden lähettämiä vastauksia.
Arkistoi jatkokäsittelyä varten
Arkistoi vanhat kyselyt ja palaa tarvittaessa arkistoituihin kyselyihin analysoinnin ja tiedon jatkokäsittelyn sitä vaatiessa.