Lähetä NPS-kyselyt helposti tekstiviestillä

NPS-kysely (Net Promoter Score) mittaa asiakkaiden uskollisuutta yritystä kohtaan. Lähetä NPS-kyselyitä, joilla mittaat tehokkaasti asiakkaittesi suositteluhalukkuutta ja selvität, mitä asiakkaasi ajattelevat yrityksestäsi. Automatisoi mittaukset ja seuraa tuloksia ja mittaustulosten kehittymistä raporttien avulla. 

kokeile ilmaiseksi, ominaisuudet, tekstiviestipalvelu, sms-gateway, NPS, kaksisuuntainen viestintä, tekstiviestimarkkinointi, Puhelinmyynnin jälkivahvistus, SMS-gateway, Hinnasto, REST API -rajapinta

NPS mittaa asiakkaiden suositteluhalukkuutta

NPS-kysely on tyypillisesti yksittäinen kysymys, joka muotoillaan yleensä seuraavasti: Kuinka todennäköisesti suosittelet organisaatiota ystävällesi tai kollegallesi? Vastaajalle tarjotaan asteikko 0-10:een, jossa 0 kuvaa erittäin epätodennäköistä ja 10 erittäin todennäköistä. Vastausten pohjalta lasketaan NPS-arvo (Net Promoter Score), joka on jotain väliltä -100 ja 100. Positiivinen NPS-pistemäärä luokitellaan hyväksi, NPS-pistemäärän ollessa yli 50 tulos on erinomainen ja NPS-pistemäärän ollessa yli 70 tulos on poikkeuksellisen hyvä.

NPS-kyselyn edut

Nopea

NPS on nopea ja helppo tapa saada kuva yrityksen asiakastyytyväisyydestä

Tehokas

Tekstiviestillä toteutettu NPS-kysely on tehokkain tapa mitata asiakastyytyväisyyttä, koska tekstiviesti tavoittaa varmasti ja siihen vastaaminen on asiakkaan näkökulmasta helpointa

Kustannustehokas

NPS-kysely Tekstiviestipalvelun kautta on nopea, kustannustehokas ja automaation johdosta vaivaton toteutustapa

Luo NPS-kysely nopeasti

Lisää kysely

Suunnittele NPS-kysely näppärästi helppokäyttöisen editorin avulla. Aseta kysymys ja asiakkaalle lähetettävä vastausviesti jokaiselle vastauskategorialle. Esimerkiksi tyytymättömyyttä ilmaiseville vastaajille (arvostelijat) voidaan asettaa jatkokysymyksiä, joiden avulla saadaan tarkempaa tietoa päätöksenteon tueksi.

Lähetä ja automatisoi

Aseta vastaanottajaryhmä ja lähetä kysely heti tai ajastetusti. Automatisoi tarvittaessa kysely tapahtumaan säännöllisesti.

Kerää vastauksia ja palautetta

Kerää vastausdataa, jonka pohjalta on helppo muodostaa näkemys asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilasta.

Seuraa, miten NPS-indeksi kehittyy

Seuraa, miten NPS-indeksi kehittyy. Tarkastele eri NPS-vastausryhmien (arvostelijat, passiiviset ja suosittelijat) tilastoja ja heidän lähettämää palautetta.

Tarkastele tilastoja

Tarkastele tilastoja ja kyselyyn vastanneiden lähettämiä vastauksia. 

Arkistoi jatkokäsittelyä varten

Arkistoi vanhat kyselyt ja palaa tarvittaessa arkistoituihin kyselyihin analysoinnin ja tiedon jatkokäsittelyn sitä vaatiessa.